ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1.Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω τα προιόντα τα οποία παραγγέλνω σήμερα?
α)Αν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί πριν από την 13:00 σήμερα η παραγγελία θα σας παραδοθεί:
• Αύριο (εφόσον είναι εργάσιμη) μέχρι την 18:00 αν παραλαμβάνετε στην Αττική η στην πρωτεύουσα των νομών
• Μεθαύριο (εφόσον είναι εργάσιμη) μέχρι την 18:00 αν παραλαμβάνετε σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα .
β)Αν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μετά απο την 13:00 σήμερα η παραλαβή της παραγγελία σας θα γίνει:
• Την μεθαυριανή ημέρα (εφόσον είναι εργάσιμη) μέχρι την 18:00 σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδος και αν παραλαμβάνετε.
2.Αν το μέγεθος του υποδήματος δεν ταιριάζει στο πόδι μου μπορώ να το αλλάξω? Και τι θα μου κοστίσει αυτό?
Βεβαίως μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν το οποίο δεν σας ταιριάζει ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
• Μην δημιουργήσετε καμία απολύτως φθορά χρήσης στο προϊόν.
• Τσεκάρετε στο έντυπο επιστροφής & αντικατάστασης το οποίο παραλάβατε στην συσκευασία, την αιτία αντικατάστασης, και το επιθυμητό νέο μέγεθος και καλέστε την εταιρία ταχυμεταφορών η οποία σας παρέδωσε την παραγγελία.
• Θα χρειαστεί να τους δηλώσετε τον αριθμό παραγγελίας ο οποίος αναγράφεται στο έντυπο επιστροφής και αντικατάστασης.
• Εκείνοι θα παραλάβουν το προς επιστροφή προϊόν με την συσκευασία του και το έντυπο επιστροφής και αντικατάστασης και σε περίπου τρεις εργάσιμες ημέρες θα παραλάβετε το σωστό μέγεθος για εσάς
• Σε περίπτωση όπου το επιθυμητό μέγεθος δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τις περαιτέρω ενέργειες.
• Η ίδια διαδικασία αφορά και την αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος.
Προσοχή!!!
Εφόσον η παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται στην Ελλάδα για την διαδικασία επιστροφής δεν επιβαρύνεστε ,για την πρώτη φόρα, με τα έξοδα επαναποστολής.Επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα επιστροφής. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η όχι μικρότερη αξία του επιλεχθέντος από εσάς προς αντικατάσταση κωδικού-προϊόντος από την πρώτη σας επιλογή σας.
3.Γιατί επιβαρύνομαι με 2€ στις αγορές μου τις οποίες πληρώνω αντικαταβολή?
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών λόγω του ότι εισπράτουν, μεταφέρουν και αποδίδουν τα χρήματα χρεώνουν υψηλότερο αντίτιμο για την εκτέλεση της υπηρεσίας. Η κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό και η πληρωμή με κάρτα σας απαλλάσουν απο κάθε επιβάρυνση αποστολής.
4.Πώς μπορώ να μάθω το αντίστοιχο μέγεθος μου (μήκος) σε άλλα συστήματα μέτρησης?
Στην Aventisshoes.gr στη σελίδα βοήθεια θα βρείτε τον πίνακα αντιστοίχησης μεγεθών στον οποίο υπάρχουν οι αντιστοιχήσεις σε όλα τα συστήματα μέτρησης.
5.Είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή ως χρήστης για να αγοράσω απο την Aventisshoes.gr;
Είναι υποχρεωτική η εγγραφή σας ως χρήστης προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Είναι όμως σημαντικό αφού έτσι θα μπορείτε να:
α)Λαμβάνετε όλες τις πρόσθετες ενημερώσεις για τις προσφορές και τα νέα προϊόντα μας.
β)Θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε την κατάσταση (Status) της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο Link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» εφόσον έχετε μπεί ως χρήστης (login), στην Aventisshoes.gr e-shop
γ)Δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής (εφόσον παραμένουν ίδια) κάθε φορά που επανέρχεστε για μια νέα αγορά.